ربات ها و انجام مسابقه
رایانه ها برای انجام مسابقه هایی چون شطرنج نیز برنامه ریزی می شوند.ماه مِی سال 1997میلادی رایانه ای که ساخت IBM بود، قهرمان شطرنج جهان را شکست داد.در همین حال و در همین حال و در کنار این پیشرفت ها، ربوکاپ اولین قدم های خود را با برپایی مسابقات ربوکاپ برداشت. ربوکاپ درواقع مسابقات جام جهانی ربات ها است.
هدف سمبلیک این مسابقه ها ،عبارت است از اینکه در سال1950میلادی،تیمی متشکل از رباتهای انسانمای هوشمند بتواند قهرمان فوتبال جهان را در زمین واقعی شکست دهند .
ربات ورزشکار بند باز

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 20:44 توسط سعید
|
این وبلاگ شخصی من سعید حاجی علیانی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار می باشد در این وبلاگ سعی کرده ام مطالب را بیشتر بصورت علمی متناسب با علایق خود که مخصوصا علاقه به هوش مصنوعی و رباتیک می باشد ارائه دهم البته در زمینه های دیگر هم مطالبی را مشاهده خواهید کرد